Kapasto metsaonni ümbruse kordategemine

• Liitumine on lõppenud
  • Toeta
Talgud toimusid 01. mai 2010
Talgute eesmärk ja hüvang Kapasto metsaonn, nagu teisedki RMK metsaonnid, on tasuta kasutamiseks igaühele, kes looduses matkab. Kui onni ümbrus on kena, on sellest matkajatele rohkem rõõmu.
Talgutööd Võsa raiumine, langetatud okste ja võsa koristus ja põletamine
Talguliste maksimumarv 10
Vabu kohti 0
Kaasa võtta Selga ilmale vastavad tööriided. Kaasas võiks olla käsisaag ja/või kirves (kel saagi-kirvest pole, on ikka teretulnud - saab näiteks oksi tassida vms töid teha). Samuti võta kaasa piknikukorv ja juua, et kurk tööd tehes kuivama ei hakkaks. Suuremat söömist ei tee, aga kui töö tehtud, siis võiks ju veidi istuda ja kaasavõetut jagada.
Talgulistele pakutav Meiega on metsnik Teedo Tänavsuu, kes oskab huvilistele selle kandi metsadest rääkida. Kui töö tehtud, teeme pikniku. Metsaonni kõrvalt algab matkarada, kes tahab, saab pärast tööd veel ka matkata. Ning tore seltskond on ka nagunii.
Lähem info talguobjekti kohta Kapasto metsaonn asub Kapasto piknikukohas. Piknikukoht asub keset ürgset loodust, see on vana metsavahi koht. Ümberringi on marja- ja seenemetsad, sood ja rabad. Onnis on kamin, lavats, väike laud ja istepingid, õues lõkkekoht grillimisvõimalusega, telkimisala 20-le telgile, kaev pesuvee võtmiseks, välikäimla, prügikast. See on koht neile, kes soovivad üksindust, vaikust ja rahu. (http://wwwold.rmk.ee/pages.php3/01031404)
Talgujuht Urmo Kübar
Keeled mida talgujuht räägib Eesti, Inglise
Kogunemine Igaüks tuleb ise kohale kella 10-ks (kui see on probleem, anna talgujuhile teada). Kärdla-Käina teelt (tee nr 81) keerata Nõmbast paremale Kapasto poole. Nõmbast jääb metsaonn 8 km kaugusele. Nõmba-Kapasto tee 2,7 km-l suunab metsaonni viit paremale. Sõita mööda Kapasto-Määvli teed 2,8 km ja keerata vasakule, edasi suunavad metsaonnini RMK viidad. Madala põhjaga sõiduautoga päris onnini ei saa, mingil hetkel tuleb auto ära parkida ja kilomeeter-kaks jala käia. Maastikuautoga saab onnini sõita.